2010. március 12., péntek

Már letölthető! És kicsit dicsekedni fogok...


Megjelent. Pontban éjfélkor. 2010. március 11-én 0 óra 00 perckor. Volt némi izgalom, mert egy-két dolog pont akkor nem úgy akart működni, ahogy mi akartuk... 

Az "indulás" óta eltelt 24 óra. Legalábbis, amikor ezt a posztot írom, pont annyi telt el.

És akkor egy kis statisztika: 

  • 817 regisztráció
  • 3797 látogató, akik
  • 32 országból érkeztek



Mivel akkora volt a roham, hogy a kiküldésre kerülő újság sokakhoz nem jutott el, letölthetővé tettük. Ha a www.kifoztuk.hu oldalon regisztráltok, vagy ha már regisztráltatok, beléptek, rögtön megtaláljátok a letölthető verziót. Ez ugyanaz, mint, amit kiküldtünk, csak, hogy ezért ne kelljen másik e-mail címet csinálni, feltettük ide is. 


Aki eddig nem kapta meg, kérem, hogy látogasson el az oldalra, ahol most egy pillanat (jó, kicsivel több...) múlva már olvasgathatja is. 

Bevallom, nem számítottunk ekkora érdeklődésre. Ha most látnátok a csapatot, 14 vigyorgó embert látnátok. És ez még mindig tart, reméljük sokáig. 

Köszönjük nektek!




21 megjegyzés:

Ms. Poppy írta...

Szuper lett, végre én is megkaptam, egyenlőre persze csak 'kóstolgatom'.:) A fent említett számok pedig magukért beszélnek.
Nem tudom, mennyire szeretnétek ezt összekötni a VKF- el, de esetleg lehetne olyan rovat, ami az aktuális VKF-et foglalja röviden vagy akár hosszan össze, így a fantasztikus ötletek még szélesebb közönséghez eljutnának, s persze a cikket mindig a forduló kiírója írná. Csak egy ötlet.:)

Judit írta...

Gratulálok a szép munkáthoz, nagyon ügyesek vagytok!Nekem is kell, de most már igy ezzela hozzáférhetőséggel, letöltöm.Még egyszer gratulálok!

Norena írta...

Gratulálok a sikerhez! Az első napon ez nagyon szép eredmény!
Mi köszönjük nektek és kicsit önző módon is kívánom, élvezzétek a munkát, hogy mi is élvezhessük annak gyümölcsét!

Rebeka írta...

Nagyon klasszat alkottatok, köszönjük, sokunknak szereztetek örömet...:o) nagyon nem mindegy, hogy egy összegányolt szakácsújságból, vagy egy többszörösen kipróbált házi receptből nézi az ember jánya az újdonságokat, és a Tieitek ez utóbbiak közé tartoznak!
Köszi még egyszer!!!

Sallai írta...

Gratulálok! Nagyon ügyesek vagytok!
Én köszönöm Nektek!
Szeretettel, Ildikó

Névtelen írta...

Szia!
Gratulálok még egyszer, sajnos nekem sem sikerült mailben megkapni, így legalább innen is le tudom tölteni!
Remélem sikerülni fog mert már nagyon kiváncsi vagyok rá!
Köszi!Szeretettel Zsuzsa!

szepyke írta...

MsPoppy, jó ötlet, eltároljuk, átgondoljuk!:)

Judit, remélem, hogy már lapozgatod azóta!:)) És köszönjük!:)

Norena, meglepően szép eredmény, és mi is szeretnénk sokáig élvezni ezt az állapotot!:) Sőőőőőőőt!:)))

Rebeka, mi is így gondoljuk!:) És köszönöjük!:))

Sallai, mi meg Neked köszönjük, hogy örülsz neki!:))))

Zsuzsa, sikerült azóta?:)

Mária írta...

Gratulálok nektek még egyszer! Én is terjesztem az elérhetőségetek, mert nagyon-nagyon jó és megérdemlitek!!!
További sok sikert kívánok az igényes, használható kiadványotoknak!

Névtelen írta...

Szia!
Köszönöm, sikerült,,, nagyon tetszik.
Már ki néztem belőle a töltött tojás variációkat.
Csibe készítés az uncsiknak!
Kösziii! Szeretettel, Zsuzsa!

Bianka írta...

Köszönöm megkaptam és nagyon tetszik. Ügyesek vagytok, gratulálok

Thrini írta...

Tegnap addig nem feküdtem le, míg át nem lapoztam futólag az újságot. Gratulálok mindannyiótoknak! Ma tüzetesebben át akarom nézni.
Még egyszer köszönöm,hogy küldted. :)

ninca80 írta...

Szepyke,hatalmas gratula!!!!
Nem csak azért mert megcsináltátok,hanem az ötletért is.
Kiderítettem hogy Tiéd volt az ötlet!!! :)
Honnan ez a kreatívság?
Imádom hogy csak úgy kaptam egy tök jó főzősújságot és nem kell veszekednem a lányommal hogy adja már ide.
Én 3 percen belül megkaptam tegnap reggel az újságot.
Mikor lesz megint? Havonta?
Köszönjük mégegyszer.
Kíváncsi leszek majd a májusira mi jóüt fogtok kitalálni anyáknapjára.

Araniel írta...

Fúúú, nagyon ügyik vagytok, gratulálok nektek. Az újság pedig szuper lett :) Tetszik, hogy egy téma köré van építve az egész, szépen felépített és érhető, még szebb képekkel. A tojásfestős résznek külön örültem :)

Viki írta...

Előttem már mind elmondták, amit én is szerettem volna. Nagyon nagyok vagytok, s elhiszem, hogy most örömmámorban úsztok, de higyjétek el, hogy az az őrületes regisztrációs szám mögött lévő érdeklődő legalább olyan boldog, mint Ti! Részemről is nagy tiszteletben tartom ötleteteket, az elvégzett munkátokat, s azt, hogy mindezért mégcsak sorba sem kell állni az ujságárusnál. S nem beszélve arról, hogy amit ebben az újságban olvasok, és a fotón ugyanazt látom, biztos vagyok benne, hogy ezt még nekem is sikerül elkészítenem, ha nem is mindent. Azért már van kiszemeltem, illetve nem is nekem, hanem a férjem szemelte ki és el kell készítenem húsvétra. Szepyke! köszönjük ezt a nagyon színvonalas újságot. Nagyon sok gasztro témáju kiadvány messze elbújhat mellette.
Óriási ötlet, Óriási munka részetekről, Óriási öröm nekünk.

szepyke írta...

Mária, nagyon szépen köszönjük, és köszönjük, ha reklámozod!:))

Zsuzsa, az szerintem is jó kis étel lesz húsvétkor!:))

Bianka, nagyon szépen köszönöm!:))

Thrini, mi köszönjük!:)

Ninca80, igen, havonta. És köszönöm a kedves szavakat!:) És igen, az anyáknapja lesz a téma...de erről többet még nem mondhatok...:)

Araniel, köszönjük, és nagyon örülünk, hogy tetszik!:)))

Viki, nagyon kedves vagy, köszönjük szépen!:) Igazán nagyon kedvesek vagytok!:) Érdemes volt szerintem, mert annyi kedvességet kapunk cserébe, hogy hihetetlen!:)

Vea írta...

Köszönöm szépen, nagyon tetszik :) Sőt használni is fogom :)

szepyke írta...

Vea, mi is köszönjük, és örülünk, ha tetszik!:)))

dortimcsi írta...

Kukkants be hozzám;) Van valami számodra!

szepyke írta...

Dortimcsi, megyek már!:)))

Fini írta...

Kedves Szepyke!

Gratulálok, ehhez a gyönyörű "kiadványhoz"! Igényes, szép képek! Könnyen elkészíthető ételek, italok, desszertek! Számomra ilyen egy tökéletes gasztro magazin:) Már alig várom, a második számát:)))

szepyke írta...

Fini, nagyon szépen köszönöm a többiek nevében!:)
Én is alig várom!:))) Köszönöm!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...