2010. január 6., szerda

Google...


Naponta többször megnéztem a google-n keresztül a blogra érkezettek "útvonalát", azaz, hogy milyen szóra kerestek rá, hogy jutottak el ezen blogra.

A napokban jött valaki így:

Seoul, Seoul-t'ukpyolsi arrived from google.co.kr on "Szépségtár: London - egy egész napos kirándulás..." by searching for mary pazsit.

Hát...

Fogalmam nincs, hogy ki az a Pázsit Mária... :)

És bevallom, nekem a zászló nyomán meg kellett keresnem, hogy ez meg milyen ország???

Hihetetlen az Internet. Szegény valaki, onnan a messzi Koreából pont az én blogomat találta meg.

Remélem, azért egy-két percig jól szórakozott, főleg, hogy a Londonról szóló bejegyzésekben találta magát... És azt is remélem, hogy legalább annyit értett a blogból, hogy London, mert mást biztos nem...

8 megjegyzés:

Andi írta...

:-)Nekem is van ilyen figyelő, mindkét blogomon, sokat szoktam derülni rajta. Múltkor a családi blogomra ezzel a szóval jutottak el: "brutális" Jaj mondom....:-)

szepyke írta...

Nálam már volt:

nadrágból kilógó fenék...:))))

trinity írta...

:DDDD
Más nem volt????:)))

Gesztenye receptjei írta...

Szepyke!

De jóóó !
Hogy lehet ilyet megnézni?

szepyke írta...

Trinity, dehogynem...:)))

Itt: FEEDJIT LIVE TRAFFIC FEED, az oldalsávomban van kitéve!

jókaja írta...

Ezen én is szoktam szórakozni. Nálam a legegzotikusabb helyek: Brunei szultánátus, és Suriame.
Brunei visszatérő, tehát ott is tud Valaki magyarul. Miért pont ott ne?

Garffyka írta...

Szepy te is wordwide vagy :D Gratulálok :)
Nálam az egyik hasonló "vad" hely Dar Es Salaam volt, ahonnan visszajáró volt vki egy ideig.

szepyke írta...

Jókaja, az hol van? Mármint Brunei?
Jesszusom, de tudatlan vagyok...:)

Garffyka, nah azt sem tudom, hogy hol van. Még jó, hogy Ők tudják, hogy mi hol vagyunk...

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...