2009. október 15., csütörtök

Soho - a szórakozás negyede

Soho - London

Egymást érik a kocsmák, pardon, bocsánat, pub-ok. Színházak, szórakozóhelyek. Hatalmas tömeg, rengeteg turista. Itt aztán már látni férfit-férfivel, nőt-nővel ölelkezve. Igazából hetero párokat alig látni...

Ha Soho, akkor színház, revü! A színházjegy mellé pár font kiegészítéssel vásárolható vacsora, amit jelen esetben a színházzal szemben lévő Pizza Hut-ban ehetünk le. Az étterem nem nagy. Körülöttünk a legtöbb asztalnál fiú-fiú párok... A pizzánk semmi extra, a nálunk is kapható olaszkolbászos pizza sajtos tekercsekkel a szélén. Ebben nincs semmi helyi, de szeretjük, és finom is.


Egy másik Sohoban töltött este másik vacsorája, ami egy pub-ban került elfogyasztásra:

Marhahúsos pie, krumplipüré, zöldbab, párolt gomba, és az elmaradhatatlan gravy, amivel jól nyakonöntötték az egészet....

Az én szememnek elsőre furcsa, hogy krumplipürére szószt öntenek, de belenyugszom és a tészta kivételével szinte teljesen elpusztítottam a tányéron lévő dolgokat.
A marhahús finom, és helyenként ropogós. A tészta ízetlen, nem lett a kedvencem. Egyébként, előszeretettel sütnek mindent ilyen formában, tésztába burkolnak mindent, amit lehet. A gomba is közkedvelt, mert szintén szinte mindenhez tálalják. A zöldbab ízetlen, szerintem sima vízben főtt, de a gravyvel ehető. Vagy nagyon éhes voltam, vagy tényleg finom volt, mert lássuk be, nem a legszebb étel ránézésre, mégis elfogyott.


Egy másik étel...
Krumplipüré, természetesen már megint gravy, nem kevés mennyiségben, párolt gomba és a remek kolbászkák a sousage kolbász. Ezt imádom.
Ahány félét ettem, az mind ízlett.
Ez is jó volt. Már megint érthetetlen módon tocsog az egész a gravyben, de imádjuk a gravyt, akkor meg mi baj lehet? A gravy egyébként a sülthús szaftja, ami szó szerint úgy készül, hogy a hús sütése után a tepsiből kiöntjük a benne maradt szaftot és liszttel sűrítjük. Ismerős lehet az amerikai filmekből is, mert ott minden pulykasültnél elengedhetetlen tartozék a gravy... (magyar Tescoban porított verzióban is kapható...)

És megtaláltam a ronda, de finom ételt, mert ha az előző ronda volt, ez a botrányos jelzőt érdemli ránézésre, de kit érdekel a dolog, ha finom???

A pub-ban úgyis félhomály van, alig látjuk, hogy mit eszünk...



Mondtam, hogy nem egy szép darab, de tényleg nagyon finom!
A pub, ahol ettük, pici, sőt apró. Már írtam, hogy a viktoriánus házak pici alapterületűek. Ha pub van bennük, akkor az alsó szinten a pub, azaz a kocsma, az emeleten az "étterem" rész.

A Soho egyik része China Town, kínai éttermekkel, kínai boltokkal, de itt ne a gagyi kínai piacra gondoljunk. Természetgyógyászat, fűszerek, lampionok. Innen sajnos nincs fényképem, majd legközelebb hozok innen is képet!

10 megjegyzés:

L.Krisztina írta...

A Piscilláról a film jutott eszembe.
Látod kajákra is igaz, a szépség belül lakozik::))))
Én majdnem mindig így szoktam a sülthús levét, hasznosítani csak azt nem tudtam, hogy ennek neve is van.

szepyke írta...

Igen, igen, a szépség itt is belül lakozott...:)))
Nem tudtál a gravyről? Nahát... :)))

L.Krisztina írta...

Szánom-bánom bűnömet, és tudatlanságomat!
De itt vagy TE hogy kivezess a homályból::))))))))))
ezért olvasom az oldaladat oly nagy áhítattal !!!!/ ha videó lenne most mély fejhajtással köszönnék el /
Remélem elképzelted!!:)))))))))

szepyke írta...

Én meg lefejelném a röhögéstől a monitort... Jah, nem azt le is fejeltem, annyira röhögtem...
Én aki kivezetlek a homályból ...:)
Nah, persze... Bruhahahaha

L.Krisztina írta...

Ó te bölcsek bölcs még szerény is vagy,:::)))))))))))

andrea írta...

Olyan jó, hogy még csurran-cseppen London. Rágom a család fülét, hogy mikor megyünk. (Mondjuk a többi írásodat is élvezem ám.) A kínai negyedben van egy hatalmas kedvencünk, legközelebb éredemes lesz kipróbálnod!

szepyke írta...

Krisztina, és ha tudnád, hogy milyen kedves is vagyok, meg szép...
Mondjuk a szépről papírom is van...:)))))))

szepyke írta...

Andrea és van még... és jön még...:)

És köszönöm, örülök, ha tetszenek.

Jah, és mi is az a hely? Elküldöm Krisztinát, mert Ő megy decemberben, aztán én januárban...:)))

Lassan ki is költözhetünk!:)
Jah, álmodik a nyomor...:D

andrea írta...

Ja, gondoltam, kitalálod.... Wong Kei a neve, kb 20 éve voltam először (úgyhogy legalább 22 éves vagyok). Azóta is sokat-sokat járunk, még többet emlegetjük.

szepyke írta...

Hát, én közelebb vagyok a harminchoz, mint a húszhoz...:)))


Nem találtam volna ki. A China Town-ban éppen csak érintőben voltam. Mindig későn értünk a Sohohoz, mindig hulla voltam addigra és már ülni is fáradt voltam, úgyhogy a Soho valódi felfedezése majd januárban. Most csak két-három séta, meg amit írtam, de az éjszakai élet, és a China Town, most kimaradt, de jön januááááááááááááár!:))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...