2009. október 11., vasárnap

Nehezen ébredőknek...



Vannak emberek, akik úgy ébrednek, ahogy az a "nagykönyvben" meg vagyon írva... Azaz, óra csörög, felpattan, és már ébren is van.

Aztán vannak emberek, akik nem a nagykönyv szerinti ébredésben részesítik a környezetüket és magukat, bár ez saját magukat szerintem annyira nem zavarja.

Én az a típus vagyok, ha kelni kell, hát kelni kell, de ha van egy órám, egy hatalmas bögrével a kezemben kókadozom a kanapén a hideg tejbe kevert leheletnyi kávéval, ezért nem mondom magam nagy kávésnak, de reggelenként nagyon bírom értékelni. És ilyenkor csöndben bambulok magam elé, ha nem muszáj, nem beszélek, csak úgy vagyok... Ha nincs meg a kávézás órája, idővel magamtól is felébredek, ha máskor nem a zuhany alatt...

De vannak emberek, (én is ismerek ilyet!) akik kávé nélkül egész nap használhatatlanok... Náluk tiszteletben kell tartani, hogy amennyiben nem jutnak kávéhoz, egész nap hisztisek, álmatagok, és maguk számára is elviselhetetlenek lesznek. Akinek ilyen ismerőse, hozzátartozója van, az valószínűleg pontosan tudja, hogy ezen emberekkel a kávézás előtt nem beszélünk, a kávéscsésze kiürülésével tekinthetjük őket már nem alvónak, de vigyázat, ilyenkor még közel sem tértek magukhoz...

Londonban ment egy reklám a tévében, ami valószínűleg még most is megy, amin minden reggel hangosan röhögtem, mert magamat láttam viszont szinte az egészben, de az egyik jelenet tényleg mintha majdnem én lettem volna...

Áll a pasi a kocsinál, távirányítóval nyitja azt, .... de tovább nem mesélem, inkább nézzétek meg!

A videót nem tudom beilleszteni, ezért kattintsatok IDE!

Jah, és még valami. Ott a hölgyemény, aki "csenget" a buszon... Nah, az egy emeletes busz felső szintje és ilyen izéken kell csengetni.


2 megjegyzés:

L.Krisztina írta...

Tetszett a reklám, én a második kategória vagyok. Ha nincs kávé nincs kedves Kriszti, csak egy hp.
Bár a kávé amit iszom az inkább, kávéval ízesített tej.

szepyke írta...

Nekem szerintem a csöndre van ebből az egészből szükségem. Én bármikor felébredek, ha nem iszom kávét, akkor is, de tény, hogy ha van kávé, akkor nem vagyok én sem akkora HP aznap...
:))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...