2009. október 13., kedd

Liberty - London

Annak, aki már unja, ígérem, hogy már nincs sok képem, bár a "nagyágyúkkal" még nem vagyok kész...

Ez itt kérem a Liberty nevű iszonyat drága londoni áruház. Itt csupa-csupa horror drága holmi, szinte levegőt sem mertem venni... Azért találtam ám magamnak itt is valamit! Például, itt az egyik is tetszett, kitalálja valaki, hogy melyik???

Nah, igen. Ezt már mutattam... Ezt nem vehettem meg, azóta is bánom. Most milyen jól jönne, mert ebben a hidegben biztos jó meleg az a kis rózsa a tetején. És ma is ment volna az öltözékemhez... Vissza kell érte mennem, már érzem...


Megint egy pocsék kép, mert itt sem mertem fényképezni. Nagyon halkan árulom el, nem tetszett. Az épület csodálatos, mintha egy múzeumban lennénk. Recseg a padló, belül is olyan stílus, mint kívül, szóval, tényleg múzeumban érzi magát az ember...
Szerintem maradok az én kedvencemnél, de azt még meg sem mutattam...


8 megjegyzés:

andrea írta...

Nagyon kiváncsi vagyok, mi lesz a kedvenc....

szepyke írta...

Szerintem még a héten felteszem, lehet, hogy már csütörtökön...

mandy tarragon írta...

az a mikiegér fület megkaphatnám? :)

szepyke írta...

Mandy, nagyon sajnálom, de azt én már kinéztem magamnak...
:)))

Majd egyik nap én hordom, másik nap Te...
Így jó?:DD

Moha írta...

A rózsással meg mehetsz az ascoti lóversenyre:)

mandy tarragon írta...

Persze, nem vagyok irigy :)

szepyke írta...

Moha, akkor azt is elhozom, ha legközelebb arra járok!:)

szepyke írta...

Mandy, de rendes vagy. :))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...