2009. október 13., kedd

Csak, hogy emlékezzek rá...



...mármint arra, hogy nem baj, hogy most ilyen iszonyat gáz idő van, lesz még nyár, lesz még jó az idő... Nem, nem lenne baj, hogy már nincs 70 fok, csak ez a tetű szél ne fújná ki az agyamat a fejemből, úgy, hogy csőlátásom van két napja, és tulajdonképpen fejfájás csillapítón élek... Tehát, nem lenne baj, a hűvös, mert azért az mégis sok, hogy egy hete közel 29 fok volt már megint, mikor is, én zokniban, félcipőben, kardigánban..., erre tegnap meg hopp lett vagy 10 fok, mikor is én mezítláb, kardigán nélkül, majd meg fagyva...

Többen néztek hülyének, a zöldséges megkérdezte, hogy néztem e az időjárás jelentést, mire válaszoltam, hogy igen, Ő meg visszakérdezett, hogy, de melyiket, a malibuit???

Itt még UFO sem lehetnék, mint Londonban, mert itt még hülyének is néznek, ha nem öltözöm fel rendesen, az évszaknak megfelelően... Pedig csak annyi történt, hogy nehezen váltok át a nyári cipőről a télire, mert ősz már egy ideje nincs, tehát, vagy papucs, vagy hócipő, más nem kell, és a papucs helyett felvenni a téli "nehéz" cipőket, amitől az x hónap alatt úgy, de úgy elszoktam, hogy szinte izomlázam lesz tőle az első két-három napban... Erre állok át nehezen, de kezdem azt hinni, hogy lehet benne valami, hogy UFO vagyok, mert még üveget is tudok olvasztani a gondolat, meg a mikró erejével.

Holnapután lesz egy hete, hogy Budapesten majdnem 29 fok volt, erre holnapra meg havat mondanak... És én vagyok az UFO??? Nah, persze.

2 megjegyzés:

Andi/cuki írta...

Én mostanában csak a 48 kilós kolléganőmet ufóztam csak le,mikor mondta,hogy a 34-es(!!) kabát nagy rá:-)))De aztán visszaszívtam,mert nem esett neki jól....

szepyke írta...

A 34-es kabát nagy ráááááá?
Akkor adjál neki gyorsan enni, mert az már beteges!:)
Szegény.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...