2009. június 1., hétfő

10.000 kattintás

Ma, amíg nem leszek gépnél, meglesz a 10.000-ik kattintás a blogon. Biztos, hogy jópár vagyok ebből én is, mert ahányszor bejegyzést írok, legalább 5-6 kattintás, mire a bejegyzés olyan, amilyennek lennie kell. Minden helyesen szerepel, minden a helyén, a fénykép is úgy mutat, ahogy kell, stb, stb. Tehát, biztos, hogy sokszor kattintgatok én is, de sokan mások is. Ráadásul, amikor megnézem, hogy milyen országokból, bevallom, nagyon meg szoktam lepődni. Volt már, hogy olyan országból nézték meg a blogot, amiről még életemben nem hallottam, illetve, nem igazán tudtam, hogy hova "tegyem" a térképen... Félelmetes dolog ez! Arról már nem szólok, hogy milyen furcsa, de jó érzés, amikor valaki telefonon felhív, hogy leellenőrizze, hogy létezik e, hogy én blogot írok, mert talált valamit, és hát... És igen. :-)) Azért az szívetmelengető, amikor már valamire rákeresve ezt a blogot dobja fel a google! Szívetmelengető és megborzongató, mert milyen nagy a világ, milyen őrületes dolog az Internet, és én a porszem, a nano résztvevő, már én is "listázható" vagyok benne. Juj... tényleg nagyon furcsa. Nah, ezt is megértük, és ha ilyen jól haladok, lesz ez még a többszöröse is! Egyenlőre jól érzem magam benne, és remélem azok is, akik vagy rendszeresen olvasnak, vagy néha-néha erre járnak! Isten éltessen minket! :)))

2 megjegyzés:

duende írta...

10074! :))

szepyke írta...

:-)))))))
igen, igen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...